top of page

KLACHTENREGELING​

​

Mijn intentie is om jou de best mogelijke behandeling te bieden. Desondanks kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Wanneer je een klacht hebt dan verneem ik dat graag. Neem telefonisch contact met me op of stuur een berichtje. We maken een afspraak om de klacht te bespreken en naar een passende oplossing te zoeken.

​

Leidt dit niet tot een voor jou bevredigende oplossing dan is er de mogelijkheid om een onafhankelijke klachtenfunctionaris in te schakelen. Deze kan ondersteuning bieden bij formulering van de klacht of bij onvrede en helpt bij het zoeken naar oplossingen. Als therapeut heb ik het recht om hiervan op de hoogte gesteld te worden. De praktijk is hiervoor aangesloten bij Quasir.

​

Daarnaast is Tibi Massage aangesloten bij een door de overheid erkende geschilleninstantie, Stichting Zorggeschil, en valt onder de onafhankelijke tuchtrechtspraak van de RBCZ.

​

​

​

​

​

​

​

​

Logo Tibi gr-wit lang.png
bottom of page